Welkom bij Het Hartkompas!

Hoi en welkom op de blogpagina van Het Hartkompas, leuk dat je even komt kijken.

Ik zal even wat vertellen over mijzelf, zodat jullie een indruk hebben van wat jullie van mij kunnen verwachten.

Wie ben ik...?

Ik ben Romana, 36 jaar oud moeder, zus, dochter en vriendin, maar je zult mij leren kennen als Maan want zo word ik al zo ver ik mij herinner genoemd. Ik ben van Surinaamse afkomst, er zitten nog meer culturen in mijn ouders verstopt maar dat is wel een hoop om op te noemen zoals Hindoestaans en Indiaans ,dus Suri vind ik prima! Steeds meer begin ik mijn eigen cultuur te kennen en te waarderen, wel op geheel eigen wijze want tja zo eigenwijs ben ik wel. Het verhaaltje van ik zie al dingen vanaf jonge leeftijd, kennen jullie inmiddels wel van velen denk ik, dus daar ga ik jullie niet mee vervelen. 

Spiritualiteit bleef ...nou ja blijft mij achtervolgen op verschillende manieren. Zo krijg ik voorspellende dromen waar ik echt niet mee om wist te gaan in het begin. Leg maar is uit dat je oom Klaas in je droom zag en nog wel ziek in zijn bed. En vaak wordt er dan door de mensen erom heen gezegd ach het is maar een droom, ja totdat het opeens uitkomt. Ik merk dat er nog niet echt zo heel veel is wat dromen betref, ja of ik heb het nog niet gevonden. 

Lange tijd was ik op zoek naar iets wat echt bij mij zou passen, ik wist niet dat ik dat ook echt zou gaan vinden op mijn spiri pad. Toen kwam de cursus hekserij, wauw ik kon mij daar meteen in vinden en mijn aanmelding volgde al vrij direct natuurlijk. Wat heb ik daar veel mogen leren en ontdekken van mijn eigen ik, nog meer zien en voelen en verdiepen in kruiden en meer. Ik vind het allemaal geweldig! De inwijding volgt nog en weet nu al dat die super magisch mooi wordt! Natuurlijk zal ik hier foto´s van delen op mijn blog als het zo ver is en jullie voor een deel meenemen in mijn inwijding. De cursus heb ik gevolgd bij Heks Stephanotis echt een aanrader want deze lieve man laat je helemaal jezelf zijn in jouw heksenbestaan, maar geeft jou de juiste tools mee om jouw heksenpad verder te ontplooien. En dus ben ik op weg naar iets moois neerzetten waarbij ik cultuur en spiri witchy stuff bij elkaar breng!

Wat doe ik?

Ik leg de Lenormand kaarten, geef workshops, en mijn missie is om lichtwerkers op te liften en samen te brengen. Zo kwam ik op het idee voor het evenement Lichtwerkers voor Lichtwerkers waar lichtwerkers samen een uitwisseling doen. Dus een heks tegenover een aura reader bijvoorbeeld, geven en nemen zonder afgunst of jaloezie, want er is genoeg voor iedereen!

De Lenormand was  mijn eerste kaartendeck en ik ben nog steeds verkocht om er jaarleggingen mee te doen of ze te combineren met een ander deck. Ik werk ook met de Engelen kaarten, ik kies mijn decks op gevoel uit en ga er dan mee aan de slag ze te leren kennen en helemaal eigen te maken. Niet omdat ik van witchy stuff houd wil dat bij mij zeggen dat ik geen Engelen kaarten zou mogen hebben of alleen maar Tarot kaarten mag leggen. Ik laat mijn gevoel gewoon spreken, dat gaat goed en past bij wie ik ben. Ik ben geen schaap en doe wat ik wil en hoe ik het graag wil. Daar zit ook mijn kracht om lichtwerkers en vele anderen verder te helpen puur vanuit mijn hart daarom ook de naam Het Hartkompas. 

Door mijn cultuur en wat ik heb geleerd op mijn spiri pad ben ik erachter gekomen wat ik nou eigenlijk precies mag gaan doen. Ik wist al dat ik mijzelf geen medium/kaartlegster of dergelijke perse wilde noemen, niet dat daar iets mis mee is, maar het paste niet helemaal bij mij en wat ik wil uitdragen. Ook dacht ik hmm moet ik perse een naam daarin, ik ben gewoon Maan? Toen kwam het ... HEALER 4 THE SPIRIT, dat is wat ik ben en ga doen vooral voor lichtwerkers. Jouw ziel heling, kracht en reiniging geven zodat jij op een  positieve maar krachtige manier jouw lichtwerk weer kan gaan voortzetten. Liefde vanuit je eigen spirit delen met een ander om dat zo weer voort te zetten. Zeg nou zelf als lichtwerker geef je veel maar ontvangen doen we nauwelijks en gaan te lang door, totdat we dan de man met de hamer tegenkomen! Ik zeg STOP en zorg dat je op tijd oplaad en niet pas op het laatste moment! 

Hoe kan ik jou daarbij helpen, dat zal ik je vertellen . Mijn voorouders zijn altijd bij mij en willen dat ik hun werk voortzet. Ik roep hun tijdens mijn kaartlegging of rituelen ook altijd aan en ze geven hun kracht aan mij door, dit is meteen voelbaar. Mijn overgroot oma was degene die mensen genas en heling gaf, of het nou met kruiden was of anders ze kon het gewoon. Nu stalkt zij mij al heel lang zodat ik aan de slag ga haha ja oma ik luister heus wel! Als lichtwerker ga ik voor de andere lichtwerker aan de slag. Ik zal een voorbeeld geven van wat ik voor jou kan betekenen. 

In de Suri cultuur nemen ze aan het einde van het jaar een ritueel reinigingsbad voor de ziel om klokslag twaalf. Het bad bestaat o.a uit water natuurlijk, zeven geesten, floridawater rozenwater, pompei, jouw gekozen bloemsoorten en mijn eigen aanvulling afgestemd op jou. Surinamers doen dit om het jaar positief en gereinigd in te gaan. Wensen en dromen worden krachtiger gemaakt om uit te komen en voort te zetten. Jouw lichaam en ziel krijgen weer rust wat je als lichtwerker hard nodig hebt omdat je zoveel van jezelf geeft aan een ander om ze op weg te helpen en niet alleen maar tegen het einde van het jaar. Ik heb vanuit daar een mooi ritueel bedacht om wat vaker te kunnen opladen en dichter bij jouw innerlijke kracht en liefde te komen.

Meer info hierover vind je op mijn blog

Voor wie zijn mijn diensten bedoeld?

Mijn diensten zijn voor de Lichtwerker die zich moe voelt, moet opladen en weer in zijn of haar eigen kracht wilt gaan staan, om zo het mooie lichtwerk verder te voort te zetten. UPLIFT  YOUR SOUL LIGHTWORKER! Ook ben ik er voor degene die het even niet meer weten, een luisterend oor nodig hebben, eerlijkheid en een goede steun in de rug en vooral even rust en liefde willen. Terug komen in jouw rust stand en jouw eigen intuïtie weer leren te vertrouwen vanuit de diepste liefde van mijn zijn naar jouw zijn, ga ik jou daar mee op weg helpen. Zo ook wanneer jij jezelf wilt ontdoen van een negatieve lading, reiniging en kracht nodig hebt, ben je bij mij aan het juiste adres! Je kunt mij vertrouwen om weer in alle rust  liefdevolle kracht op te bouwen!. En voor een massage hoef je echt niet perse een kaartlegging te moeten willen ook als je daar niks mee hebt ben je welkom!

Wat is mijn intentie? 

Jou met de krachten en hulp van mijn voorouders  op weg helpen om vanuit jouw innerlijke liefdesbron weer in je kracht te gaan staan, zo ook bij het volgen van jouw hart.

Wat doet mijn intentie voor jou?

Nu kan ik wel een hele lange tekst neer gaan zetten met wat het allemaal voor jou doet maar ik zal je woorden geven, jij mag dan zelf bepalen wat dit voor jou doet en hoe het voelt.

#BESCHERMING#KRACHT#REINIGING#RUST#MAGIE#INTUÏTIE#ZELFLIEFDE#ANCESTORS#RITUELEN#HART#

Ik vind het belangrijk dat je bij mij jezelf durft te zijn want dat zal ik ook ten alle tijden zijn mijn pure ware ik is wat jij bij mij zal ervaren en zien. Je mag je bij mij open stellen kwetsbaar zijn want emoties maken ons tot wie we zijn. Ik ga jouw op weg helpen zodat jij weer gaat geloven in jouw eigen magie om zo nog meer te gaan betekenen voor jezelf en anderen om jou heen.

En niet te vergeten de thee en koffie staan altijd klaar voor jou, ow ja en een lekker hapje natuurlijk!

WE HEBBEN ALLEMAAL MAGIE IN ONS EN DAT MOGEN WE TEN GOEDE VAN  ONSZELF EN ALLEN NAAR BUITEN TOE DRAGEN VANUIT HET DIEPSTE VAN ONS HART!




                                                 



Jouw hartkompas is de weg naar jouw eigen innerlijke zonneschijn!

Wees welkom en Blessed Be!

Liefs Maan
                                                   






Reacties

Populaire posts van deze blog

Zeven daags Ritueel

Dromen komen uit!

Tussen hemel en aarde