Dromen komen uit!


Dromen komen wel degelijk uit soms , naja bij mij heel vaak maar had niet verwacht dat deze droom zo snel werkelijkheid zou worden. Ik zal even over mijn droom vertellen... Het was een donkere nacht in die droom en ik had geen idee waar ik nou eigenlijk was , ondanks dat het donker was voelde het als een veilige plek . Ik liep ergens een soort van berg op...toen zag ik opeens een opening. Ik liep naar binnen en wat ik zeg was bizar mooi. Allemaal puntige edelstenen ze schitterde zo mooi en het voelde zo rustgevend in de grot. Vol ongeloof stond ik te kijken naar alle mooie stenen om mij heen ze waren zo goed te zien in de droom maar ik wist de naam er niet van. Ik stond te genieten in de droom en  toen werd ik wakker maar heb goed onthouden wat ik zag. Puntige edelsteen van regenboog kleuren en geel wit achtige edelstenen. Toen ik wakker werd dacht ik uhh oke betekend dit dat ik de edelstenen moet gaan aanschaffen. Ik heb al eens eerder over edelstenen gedroomd zoals de Lapus Luzili , zo ook over een orgonite en het oude Egypte en Piramides. De obelisk vormige dingen blijven dus terug komen bij mij. Iets om over na te denken en wat mee te gaan doen, verder op onderzoek uit dus. Door een gesprek met Maaike van Full of Joy een webshop met allemaal leuke spirituele spullen zoals wierook prachtige edelstenen en zo veel meer, kwam ik er dus achter dat de Obelisk vormen mij echt iets willen vertellen. Ik vertelde mijn droom aan haar en ze wist meteen om welke steen het ging. Ze liet mij zulke mooie stukken zien . Ik zat alleen maar zo van "jaaaaa wauw , net als in mijn drooommmm!". Dit vond ik zo bijzonder dat ze wist welke steen ik bedoelde en  de geslepen steen die ik bij haar kocht precies dezelfde energie en look had als in mijn edelstenen droom. Ik ben zo blij met deze aankoop en de mooie energie die van deze steen afkomt, het heeft nu een mooie plek op mijn altaar. Ook kreeg ik van Maaike een prachtige zwarte maansteen, sinds ik deze steen heb en dan even voor het slapen gaan vasthoud wauw...ik droom nog meer maar word dan ook uitgerust wakker. Deze steen bevordert je spirituele gaven en dat merk ik echt als ik contact maak met de steen.

Thanks Full Of Joy!



 


Een andere mooie aankoop die ik pas geleden deed was die bij The Crystal Shelf, echt bijzonder wat deze dame maakt. Prachtige snowglobes met edelstenen erin het is echt een plaatje om naar te kijken. Ik heb een keer een droom gehad waarbij ik allemaal oudere dames zag met grote manden , ze lachten naar mij . Het leek wel een middeleeuwse markt waar ik liep de droom was ook in het zwart wit. kruiden blijven terug komen bij mij. Toen ik de Crystal Shelf voorbij zag komen op facebook was ik ook echt meteen verkocht. Ik besloot een berichtje te sturen en te vragen of het mogelijk was een snowglobe te maken met kruiden erin. Ik dacht ze zal wel denken haha waar kom jij mee dan, niks was minder waar Laura dacht gelijk met mij mee { het is namelijk een dame die deze mooie globes maakt}.Zo kreeg ik mijn snowglobe met kruiden erin en dat samen met de stenen van Maaike kon mijn geluk even niet op. Dat wat in mijn dromen verscheen staat nu op mijn altaar te schitteren. Het past zo bij mij en ik houd echt van unieke dingen . 

Bedankt Crystal Shelf! 





Bedankt dames dat jullie deze dromen van mij werkelijkheid hebben gemaakt!

Neem gerust een kijkje op deze dames hun pagina, ook te vinden op instagram geloof me je krijgt er geen spijt van!

Ik ga natuurlijk door met dromen en die in werkelijkheid om zetten good vibes en lovely people om mee te connecten!

Blijf de blog in de gaten houden.

Liefs Maan 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zeven daags Ritueel

Tussen hemel en aarde