Lichtwerkers voor Lichtwerkers

Lichtwerkers samen brengen hoe mooi is dat de verbinding samen hebben. Herkenning bij elkaar vinden en zoveel meer. Op 10 Februari in 2019 heb ik samen met Sam van de Lichte Wereld mijn eerste evenement neer gezet Lichtwerkers voor Lichtwerkers. Dit was zo cool om te doen en de verbinding met elkaar te hebben. Een uitwisseling sessie met elkaar vanuit de spirituele wereld. Zo kreeg je een Heks tegenover een Tarot lezer een Healer tegenover een Medium. Zo gaaf en mooi om te doen voor elkaar, een keer de klant zijn als ware voor elkaar . We spraken met elkaar over waar we tegen aan liepen wat we mee maakten. Mooie mensen bij elkaar met positieve vibes om elkaar die dag warmte liefde geborgenheid en kracht mee te geven. Samen aan een grote lunch tafel het was geweldig. We hadden zo een mooie plek die we konden huren bij Patty van Tarot-Drum en Vrouwendanstheater. Ook mede door haar kon deze mooie dag plaats vinden. En van Sam mocht ik leren hoe je een evenement neerzet zij is zo een vrolijke pure energie om dat mee te doen het was geweldig!


Nu door het virus is het lastig maar ik weet dat er een dag komt dat ik de Lichtwerkers weer in zo een mooi evenement bij elkaar breng. Heerlijk samen in een grote bubbel van gewoon je spirituele zelf mogen zijn!

Zodra het zo ver is laat ik dat natuurlijk aan jullie weten! Wie weet doe jij ook wel iets met spiritualiteit en trekt dit evenement jou aan om er een keer bij te zijn.

Liefs Maan







Reacties

Populaire posts van deze blog

Zeven daags Ritueel

Dromen komen uit!

Tussen hemel en aarde