Symbolen dromen

Ken je dat gevoel wakker worden uit een droom met zoveel betekenis en informatie erin?

De laatste tijden krijg ik steeds symbolen door als ik de nachtstand in ga, het houdt ook niet op bij alleen dromen. Als ik onder de douche sta verschijnen ze overal op de douche deur, in bad het ik ze nog niet gespot ..lol. De eerste keer toen ik symbolen begon te zien dacht ik bij mezelf "het zal wel, ik zie het vast verkeerd". Niks was minder waar het waren echt symbolen een manier van communiceren of dingen door geven aan mij van de spirits. Waarom moet dat als ik ga slapen dat betekend namelijk dat ik de volgende dag  mag gaan uitpluizen hoe en wat, of waarom onder de douche , ze weten donders goed dat ik daar geen pen en papier bij mij heb, dus moet ik de symbolen super snel allemaal opslaan, hoe dan?! Het zal je verbazen misschien , toch lukt het als ik uit de douche stap, de symbolen zitten dan nog goed in mijn gedachten en dan kan ik ze na tekenen. Laatst kon ik maar niet slapen ik bleef maar wakker wat ik ook probeerde. Meditatie muziek koptelefoon op hopend slaperig te worden... nee hoor ook niet. Natuurlijk facebook door scrollen , pfff nee dat helpt waarom leg ik die telefoon niet gewoon weg. Mijn vriend lag lekker in dromenland en ik lag maar te draaien. Diep van binnen weet ik wel wat het betekend als ik zo een nacht heb., het betekend opstaan en dingen op papier gaan zetten , ideeën uitwerken en manifesteren.

Soms ben ik gewoon lui en wil ik mijn bed midden in de nacht niet uit, hoe actief ik ook kan zijn. Kunnen ze dit niet op een ander tijdstip doorgeven , nee dat doen ze niet en dat heb ik aan mezelf te danken. Hoe komt dat nou, dat komt omdat ik overdag te druk bezig ben met anderen dingen, vergeet die rust momenten te pakken en te gaan communiceren. Dus als de nacht valt en ik mijn hoofd op mijn kussen neerleg denken ze hierboven haahaaa en nu ben je van ons! Eigen schuld dikke bult....hmmm een beetje wel ja. Dit uit zich in de meest diepe dromen en symbolen contact met de voorouders, of een hele nacht aan de eettafel symbolen uit tekenen. Ik weet dat ik overdag rust momenten nodig heb zodat ik niet een overload aan info krijg in de nacht , dus dat MOET ik gewoon doen. Ook al zijn het maar 5 minuten, die 5 minuten om te communiceren met de spirits maken zoveel goed. Die symbolen , ik heb erover gesproken met mijn heksenmeester hij vond ze tof . Daarom wil ik er iets mee gaan doen... meer mee gaan doen. Ik voel dat ze kracht hebben en ik het niet zomaar door krijg. Krachtige symbolen met een mooie inhoud, zo ben ik er een aantal gaan tekenen midden in de nacht toen ik niet kon slapen. De coolste symbolen kwamen eruit. ik moest zelf een paar keer kijken zo van heb ik dat nou getekend. Ik voel de kracht als ik naar ze kijk, en ik hoop natuurlijk jullie ook , want deze symbolen komen niet zomaar door naar mij, en ik ga er nog veel meer mee doen.

We communiceren op vele magische wijze met de spirits, voorouders en goden. En zo leren we ook elke keer meer bij van ze . Ze delen hun wijsheid kracht en liefde met ons en ik ben dankbaar dat op deze manier te mogen delen. 


                                          


Laat de kracht van de spirits met ons samen komen in de nacht , daar waar magie op ons wacht.

Liefs Maan

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zeven daags Ritueel

Dromen komen uit!

Tussen hemel en aarde