Zeven daags Ritueel



Op 23 augustus ben  ik samen met mijn zus aan een zeven daags ritueel begonnen waarin we manifesteerde om wijsheid inzicht en vooral begeleiding voor ons hoogste goed te vragen aan onze overleden dierbare voorouders en goden. Ik vond het spannend, wat zouden we door krijgen zien en horen, zou ik nog meer gaan dromen of niet? De eerste dag dat we begonnen besloten we ook kaarten voor elkaar te leggen. Ik maakte drie stapels van drie kaarten van verschillende kaartendecks die mij trokken om mee te werken in deze zeven dagen. Drie stapels van drie voor mijn zus en drie stapels van drie voor mezelf. Ik heb mijn grote altaar tafel in mijn slaapkamer staan dus ik besloot daar op de vloer te gaan zitten en de stapels voor mij uit te leggen.. Ik verzamelde alle spulletjes bij elkaar die ik wou gaan gebruiken voor mijn zeven daagse ritueel. Voor mij is dat mijn keteltje met een kaars en wierook erin, ik kies voor de Sacred Ritual wierook van Champa. In mijn keteltje zat nog zand en stof van wierook die ik al eerder bij andere rituelen heb gebruikt .Ik doe dat nooit zomaar weg op de één of andere manier voelt het juist magisch voor mij de lucifer stokjes en overgebleven as van de kooltjes en wierook erin te laten bij een volgend ritueel. Bij mij speelt het contact maken met mijn voorouders in een ritueel een grote rol, ze hebben al vaak genoeg laten blijken dat ze er zijn en mij bijstaan, dus roep ik hun ook altijd aan. Ik legde voor het ritueel hun foto's voor mij neer en maakte op deze manier al contact met ze. De foto van mijn overgroot oma die altijd bij mij is , het was echt net of ze mij met een bepaalde glimlach aankeek. Zo hebben ze allemaal hun rol in mijn ritueel voelde ik aan, ze geven mij altijd wijsheid, bescherming bieden en liefde, ook nu was dit weer voelbaar. Mijn zus en ik hadden een bepaalde tijd afgesproken om samen te video bellen en het ritueel te beginnen. We begonnen om acht uur in de ochtend met een ritueel gebed, en s'middags om vier uur weer en de laatste rond negen / tien  uur , vlak voor het slapen gaan dus.We voelden op dat moment aan wie van ons twee zou beginnen met het gebed voor het ritueel, we stemden ons daar gewoon per dag op af gewoon puur op gevoel. Het is grappig want in het gebed van ons allebei komt terug hoe we beiden zijn in het dagelijks leven. Ik the witchy type en mijn zus meer de monnik/ geestelijke type . Toch vult het elkaar precies aan , na het gebed tre
trokken we de kaarten om de beurt. Tot onze verbazing dat wat we in ons gebed opnoemden kwam ook in de kaarten terug, bij ons allebei. We trokken onze kaarten de avond van te voren dus we wisten niet wat de boodschappen zouden zijn tot na het gebed. Ik had op een gegeven moment niet eens meer door op welke dag we nou zaten, het ging allemaal in een flow. Dat terwijl het toch wel een uitdaging is met 4 kleine kids in huis een dagelijks ritueel te doen van drie keer op een dag, maar kun je jezelf indenken hoe krachtig en magisch het is als je dit samen doet. Voor de laatste dag deden we een uitgebreide legging voor elkaar, spannend !De derde dag kreeg ik opeens spit in mijn nek, dit krijg ik alleen als ik mezelf niet uit en teveel over me heen laat walsen, tja moet ik ook niet doen... maar mijn hart ..veel liefde te geven.. Wat had ik een pijn die nacht niet geslapen van de pijn, fijn heb ik weer en dat nog in de week voordat school zou beginnen voor mijn meiden. Ik vroeg aan mijn zus of we iets later konden beginnen, ik snapte er niks van  pijn uit het niets of nouja sluimerende pijn die er aan zat te komen. Ik probeerde toch alles klaar te zetten voor het ritueel en tijdens het gebed met mijn handen op de foto van mijn voorouders, merkte ik dat ik lichter werd, ik voelde dat ze diep contact wilden gaan maken, maar ik rondde het gebed af en haalde mezelf terug. Ik vertelde aan mijn zus wat ik voelde. Ik vond het mooi maar voelde hoe ik weg glee naar the spirit world , het voelde goed maar voor mij was het even niet het moment om op dat moment zo danig diep te gaan. Mijn zus moest haar gebed ook nog doen . Je raad het nooit, de kaarten die ik erna trok van de Magical Demensions  kwamen er op neer dat ze hierboven contact met me wilden maken maar ik niet bereikbaar ben en ik maar beter kan gaan luisteren, hahah serieus dit werd ik nou op mijn vingers getikt. En de kaart erna zei precies hetzelfde  van de Mystical Shaman. Ik wil ook wel luisteren hallo maar ik ga toch niet even midden in een ritueel in diepe trance { kids keken beneden een film}, dus ja dan ga ik niet al te diep tenzij hun pa thuis is . Mijn zus en ik moeten er wel om lachen, beide kaarten van onze decks zijn weer treffend een nieuw begin transformatie en meer volgt voor ons. De kaarten van mijn zus geven ook duidelijk aan dat ik mijn grenzen goed mag bewaken . Het kwartje valt en ik besef dat ik daar echt aan wil werken, geloof het of niet maar alsof iemand met helende handen over mij heen strijkt voel ik de pijn in mijn nek minder worden. Het staat nog wel strak maar de pijn die ik zodanig had is weg. Ik vertel dat aan mijn zus en ja we beseffen maar al te goed dat het dus een energetische pijn is.

 We kregen duidelijke boodschappen, dromen en visioenen, het is magie dit zo samen te mogen doen en ervaren. Het leek wel een diepe innerlijke reis die we samen aangingen. Elke dag weer klopten de kaarten bij ons gebed , voelden we hoe we elke dag meer verlicht raakte van binnen een bepaalde rust over ons heen. Echt geloof me het kan een uitdaging zijn met vier kids in huis een zeven daags ritueel te doen, één kan opeens de deur open rukken midden in het gebed , of de ander komt er gewoon bij zitten en loopt naar  je te loeren terwijl je jouw gebed opzegt , like reallyyyyyy! En toch zal ik je vertellen doordat ik in mijn mind zo chill was gaf ik dat op de één of andere manier door in huis. Ik was met het ritueel bezig en opeens waren ze stil muisstil, bijna verdacht haha , ze waren in slaap gevallen hahah. Ik zal niet zeggen dat het makkelijk was, het is wel die zeven dagen trouw op het afgesproken tijdstip gaan zitten om het ritueel doen en drie keer op een dag het gebed naar de goden uit te spreken en leggingen te doen. De boodschap dat we in een transformatie zitten en er iets nieuws aan komt bleef maar terug komen bij ons allebei, ook in onze dromen. Inderdaad ik kreeg dromen door tijdens dit ritueel met duidelijke boodschappen.


Het was meer dan bijzonder , het was samen magie next level voor ons, verbinding, dromen en doelen manifesteren . Zo mooi om te zien met welke kaarten je begint en met welke je eindigt en of er dan de nacht voor de laatste dag van het ritueel er een droom komt. Ja hoor dat was bij ons ook het geval. op de laatste dag besloten we een uitgebreidere legging voor elkaar te doen. En deden we echt puur een gebed omtrent ons zelf maar we deden er ook één puur voor elkaar . Er kwamen tranen en het besef hoe intens deze zeven dagen waren geweest. Wat we mogen gaan loslaten en wat voor moois er nog op ons pad wacht, hoe we dat mogen gaan aanpakken en meer. Ik geef natuurlijk niet alles bloot haha het is iets wat je echt moet ervaren, voelen in je diepste zijn, krachten bundelen om dingen neer te gaan zetten voor je hoogste goed , vanuit je hart. Natuurlijk kwam het in één van de zeven dagen wel is voor dat we bijvoorbeeld echt even brak waren en een half uurtje later begonnen ,maar de kracht om het echt zeven dagen te doen bleef staan. De spirits waren zo goed voelbaar in en om het huis , ze komen echt overal van slaapkamer tot tuin. Soms vraag ik mij wel eens af, zullen ze echt constant in je slaapkamer blijven staan of uhhh gaan ze ook wel weg , mag hopen van wel dat ze soms even uit me slaapkamer zijn haha!

Met mijn voorouders contact maken zeven dagen lang was heel bijzonder en krachtig een ervaring waar ik absoluut meer mee ga doen en terug wil gaan brengen in Het Hartkompas, veel te mooi om niks mee te doen. En veel te mooi om niet met jullie te delen, dus dat ga ik zeker doen , hopelijk kunnen jullie er ook kracht en liefde uithalen.


Wat kan ik zeggen dat dit zeven daags ritueel mij en mijn zus heeft gebracht...

  • inzicht
  • wijsheid
  • kracht
  • manifestatie
  • doorzettingsvermogen
  • openbaringen
  • overvloed
  • bescherming
  • zelfinzicht contact met de spirit 


Dit ritueel is echt magisch mooi intens om te doen er gebeurd zoveel en komt zoveel los. Ik zal dit dan ook één op één gaan aanbieden, houd de blog in de gaten!


Liefs Maan



Reacties

Populaire posts van deze blog

Dromen komen uit!

Tussen hemel en aarde