Spirituele arrogantie en jezelf blijven

Spiri's die het allemaal zo goed weten hoe je het MOET doen zucht zucht en nog eens zucht. Nou ben ik zelf iemand die er niet van houd om een ander de les te lezen. Ik kan misschien advies geven maar wat je ermee doet moet je vooral zelf weten. Door mensen vrij te laten in wie ze zijn en hoe ze de dingen ervaren beteken je zoveel meer voor elkaar in mijn ogen dan gelijk te wijzen met de vinger. En even heel eerlijk wat mijn vriendin Vicky altijd zegt waar jij een vinger naar een ander wijst , wijzen er drie naar jezelf... iets om over na te denken hé, want misschien heeft degene die wijst zelf nog wel wat te leren. Hoe vaak wordt er gelijk wel niet geroepen als je iets anders ziet dat je dan nog niet zo ver bent, pfffff....ik kan daar zo niks mee. En dat bepaal jij omdat je even in een boek van de Dalai Lama heb gelezen of heel even ooooohhhhmmmm heb opgezegd? Hoe ver iemand is bepaald een ander dat en nog wel alleen maar omdat je ergens bijvoorbeeld anders in staat dan hij of zij? Nee het is jouw pad en jij bepaald hoe je die bewandelt en wat je ervan mee neemt of niet. Iedereen is zijn/haar eigen unieke zelf. Iedereen mag spiritueel zijn op zijn/haar eigen manier. Wil jij alleen maar elke dag een kaarsje aan steken en een kort gebed doen, dan is dat oké. Wil jij heel de natuur aanroepen elke dag ook prima doe je ding zo lang je maar jou bent en doet wat bij jou past en hoe het bij jou past. Ik heb nooit de behoefte om mezelf anders voor te doen dan dat ik ben. Ik wil dat de mensen die naar mij toe komen de ware pure mij zijn. Niet een fake iets die bang is om anders op haar vingers te worden getikt dat ze het niet doet zoals het hoort . Ik ben mij ik ben mijn emotie die ik deel ik ben mijn verleden mijn toekomst ... ik ben vooral mezelf. Dit komt ook wel door mijn moeder denk ik, als er iemand altijd heel hard roept dat ze zichzelf blijft en geen behoefte heeft om nep te doen is zij het wel. Ze zegt altijd nou als mensen je niet willen nemen zoals je bent Fuck them! oke beetje grof maar zo zegt ze het wel haha. Zij is altijd zichzelf gebleven en natuurlijk vind ik haar soms irritant ahha ook heel lief hoor, maar ik weet wel wat ik aan haar heb want ze is ten alle tijden de mama die ik ken. Zo zou ik niets anders willen dat een vriendin ook bij mij haar ware zelf is en ik hoop toch echt dat ik dat ook uitzend wanneer mensen met mij omgaan. Ik ben spiritueel mezelf ik drink niet de hele dag kristal water en mediteer elke dag, nee soms heb ik geen tijd of zin en ja tuurlijk denken mij spirit guides soms this bitch! hahaha , maar ik ben mezelf ik ervaar de dingen van het leven en doe waar ik van houd met liefde vanuit mijn hart . Ik vertik het alleen mezelf te verliezen in iets wat ik niet ben.

 Ik houd van een gezellig feestje, drink wijn geniet ga uit eten maar ben ook een moeder en geniet intens van de mooie dingen van mijn gezin, zoals samen naar de moestuin. En nee als iemand mij pijn doet denk ik niet eerst gelijk owww liefde en licht ik denk dan gewoon WTF WHY??!! Weet je waarom omdat ik naast spiritueel, ook gewoon mezelf ben, en ja er zullen genoeg mensen wat van me vinden of dat ik niet spiri genoeg ben of het niet doe zoals het moet met mijn bedrijf. Mensen die me zullen onderschatten omdat ik toch 'maar' de moeder ben met 5 kids , of omdat ik gewoon mijn ding doe op mijn manier. Zal ik is wat vertellen juist door dat te doen trek ik de mensen aan die me snappen en bij me passen, die het tof vinden wat ik doe en ga doen. Dat wil niet zeggen dat ik nooit is mensen tegen zal komen die wat anders van me vinden, ook dat is oke we hoeven alleen geen buddy's te zijn, hey misschien kunnen we even iets van elkaar leren en dan scheiden onze wegen. Het belangrijkste voor mij is echt elkaar in  de waarde laten op spiritueel gebied, ik zie mensen soms tegen elkaar tekeer gaan in groepen dat ik denk jemig waarom nou? Het is echt niet nodig juist door samen te werken op een mooie manier bereiken we zoveel meer. En weet je als jij een avondje lol wilt met een wijntje muziek en meer dan mag jij dat, je bent niemand een verantwoording schuldig over hoe jij je spiritualiteit gebruikt in jouw leven en wanneer. En ook de mensen die het anders willen respecteer ik , ieder zijn ding en dat is goed zo!


Op de foto hieronder zie je mij met mijn lieve vriendin Mariska liefste tattoo artist die ik ken en nog goed ook , we laten elkaar in de waarde en kunnen onszelf zijn als we samen zijn. Als zij weg gaat hoef ik geen dubbele gevoelens te hebben in hoeverre zij het met mij meent, and i love that feeling!

Magie zit in ons allemaal op onze eigen unieke wijze, zo lang jij het met liefde neerzet en niet om een ander te schaden breng jij nog meer liefde de wereld in!

Liefs Maan


                                      



                 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Zeven daags Ritueel

Dromen komen uit!

Tussen hemel en aarde