Namasté the F### off en balans terug halen

 Innerlijke balans even kwijt zijn , we kennen het allemaal wel. Je bent het gewoon even allemaal zat. Het is teveel van wat er allemaal op je af komt. Huilen , vloeken schreeuwen van binnen heb je al weet ik veel hoe vaak geroepen dat je op bent en het niet meer trekt allemaal. Alleen dit toon je niet naar buiten toe want je wilt niet overkomen als een loser , iemand die de handdoek in de ring gooit. Ben je dan echt een loser als  je aangeeft dat je de balans even kwijt bent, dat je even weer rust en orde wilt en even niet namasté kunt zeggen? Nee natuurlijk niet het is juist heel moedig en krachtig om aan te geven dat het even allemaal niet meer gaat. Maar het zit zo in ons systeem om maar door te moeten gaan dat we onszelf dan voorbij gaan. Ik zou zeggen schreeuw en roep het uit als je even niet meer kan, krop het gevoel niet op maar uit het, laat het er zijn. Praat erover met mensen waarvan je weet dat ze je een warm hart toedragen. Zeg het als het even niet meer gaat. ik snap heel goed dat je op zo een moment even niet alleen maar wilt horen ga even in een zen bubbel en namasté sister of mister. Nee het gevoel moet er eerst even uit , ''HET IS TEVEEL". Ik ben even niet zen en even uit balans, het maakt ons mens we zijn tenslotte geen robots en het is niet meer normaal dat we gewoon soms even de balans kwijt zijn en even weer back to basis moeten. Het dagelijks leven kan je soms zo opslokken, je zit dan in een bepaalde cirkel die maar rond blijft draaien en het wordt zo heel makkelijk jezelf voorbij te gaan. Als je nu eens voor de spiegel gaat staan...zie jij dan jezelf compleet opgeladen of maar half, misschien wel totaal niet? Ik denk dat het belangrijk is om toch één keer in de week, of zeg maar tegen het einde van de week eens goed te kijken naar hoe je week is verlopen. 

Zo kun je kijken naar wat je wel en niet wilt voor jezelf in de week. Ik zie nu ook juist nu iedereen helemaal hysterisch doen en van alles doen om nog even de laatste maand te moeten knallen , en druk druk druk. Nouja helemaal prima als je jezelf daar goed bij voelt natuurlijk. Ik kies ervoor juist in de maand December lekker met mezelf bezig te zijn, mijn dochtertje is ook nog is 30 December jarig dus lekker druk allemaal. Waarom zou ik mezelf dan in hemelsnaam kwellen, denkend dat ik ook persé wel meer dan 20readings moet doen of  vet veel rituelen omdat het nu december is en men dan los gaat, zie je ook steeds op facebook.

 Nee dat past niet bij me en geeft teveel druk joh, dus ik pas daarvoor. Ik geef wel een hele leuke reading weg in een winactie, maar doe alles lekker op het gemakje zo tegen het einde van het jaar. Ga maar na het lijkt er juist op dat in de laatste maanden van het jaar je juist alles als teveel gaat ervaren, niet zo gek eigenlijk als het een zwaar jaar was en al die maanden daarvoor nog op je schouders rust. Daarom doen Suri´s eind december een ritueel bad ik noem het een reinigingsbad voor de ziel. We laten alles in alle rust los en verwelkomen het nieuwe, bekrachtigen onze wensen en gaan met vol goede moed het nieuwe jaar in. Hier ga ik volgend jaar cultuur gericht meer mee doen. Dus houd Het Hartkompas in de gaten als je ook in alle rust naar het jaar wat erop volgt in de toekomst toe wilt leven. Ik denk echt dat hoe jij jouw jaar in gaat heel veel invloed heeft over het jaar dat zal volgen, dus vraag ik jou even stil te staan bij hoe je jezelf nu echt werkelijk van binnen voelt. Denk je nog steeds namasté the f### off na dit te hebben gelezen of wil  je het even anders gaan doen? Misschien kun je niet alles in rust doen maar ik geloof wel een groot deel, en dat begint al met die 5 of 10 minuutjes voor jezelf , die van uiteindelijk steeds meer worden. 

Zo komt het in je systeem van jezelf geen robot meer te willen maken. Forceer niks haal je innerlijke balans terug, werk op een rustige liefdevolle manier naar je slaap toe. Als je weet dat de tijd nadert om te gaan slapen leg dan al  bijvoorbeeld 2 uur van te voren je telefoon weg , en neeeeee scrol niet door socials geloof me je mist niks, het is vaak net GTST maakt niet uit hoeveel afleveringen je mist je bent toch zo weer bij, als je de volgende dag pas weer even kijkt. Neem lekker een kop kruiden thee brand heerlijke wierook maak contact met je diepste zelf. En ga dan bijvoorbeeld even een goed boek lezen of schrijf dingen op , werk ideeën uit. Dat neem je dan op een positieve manier al mee in je bewustzijn en kun je lekker verder gaan manifesteren in je slaap. Hoe vaker je dit in alle rust voor het slapen gaan gaat doen, of mediteren voor het slapen gaan, zal je gaan merken dat je anders wakker wordt. Ik vind het ook fijn om bij mijn altaar te zitten en dan alles even uit te spreken hoe en wat ik voel tegen mijn Ancestors, geloof me ze geven je antwoord terug je hoeft alleen maar open te staan en goed te luisteren ... met je hart.Vergis je niet in hoe belangrijk balans voor je kan zijn, zo weet ik dat de maandag niet echt mijn dag is mag mijn bijnaam wel Maan zijn maaruhh nee hoor op maandag denk ik ook f### off maar omdat ik dat weet van mezelf push ik mezelf ook echt niet op de maandag. Ik doe alles lekker slow en dat vind ik prima, ik haast me niet met de kids klaar maken voor school. Ik push mezelf niet om de vaatwassser gelijk s'morgens al uit te ruimen, dat komt dan ergens in de middag wel. Er is ook niemand die zegt dat dat zou moeten , dat leg ik mezelf dan op, ja waarom zou ik dat doen wetende dat ik mezelf echt er niet blij mee maak?

Ga jij weer balans voor jezelf creeëren en het even wat rustiger aan doen? Zo kun je er tegen het nieuwe jaar weer fris tegenaan. Het begint al bij die paar minuten per dag,  om stil te staan bij jezelf en je eigen IK echt even aan te kijken in hoe opgeladen je er nou eigenlijk bij staat. Hou op jezelf voorbij te gaan, zal ik je zeggen omdat mijn zus dat constant maar deed is ze nu niet meer hier op aarde bij ons maar moet ik haar aanwezigheid voelen vanaf the Spirit world. Ik mis haar nog elke dag had ze maar voor haar eigen balans gekozen, maar zo perfectionistisch als ze was en een echte pleaser mensen niet teleur willen stellen, ging ze er zelf aan onder door uiteindelijk. Durf NEE te zeggen tegen enorme druk en JA tegen balans ook tegen de mensen om je heen als het even teveel is , en houdt dat lekker vast zodat je uiteindelijk wel lekker NAMESTÉ kunt zeggen met rust in hart , lichaam en ziel zonder de f### off. Omring je met mensen waarbij je een opgeladen gevoel krijgt, die het snappen dat je even niet wilt, ga doen wat jij wilt, knutselen, wandelen, verwen jezelf maar even. Zo heb ik een mini oplaad flesje gemaakt met rozenknopjes en een rozenkwarts steentje erin voor de zelfliefde , om te herinneren dat balans voor jezelf dus zelfliefde erg belangrijk is. Dit kun jij ook doen daarbij steek ik dan een magic spell candle aan voor vertrouwen en bescherming .

Waarom juist die 2 nou omdat je in jezelf mag vertrouwen dat je het kan en de bescherming ...klinkt gek misschien maar ook tegen jezelf, want soms moet je even tegen jezelf beschermd worden, omdat je dus jezelf voorbij kunt gaan hé. Zo ook om niet de negatieve invloeden kans te geven die je nog vermoeider maken.


Durf je het aan .... jezelf minder te pushen , te beschermen en lief te hebben ...ik hoop van wel... 


Liefs Maan








Reacties

Populaire posts van deze blog

Zeven daags Ritueel

Dromen komen uit!

Een begin van een magisch nieuw jaar, veel dromen en in mijn eigen bubbel kruipen.