TIJDLOOS...

 Tijdloos....


Hoe vaak willen we tijd voorbij gaan....? Tijd kun je tijdloos maken het is maar net hoe je daar zelf in staat en mee omgaat. Toen ik mijn fotoshoot deed was er geen tijd... we lachten ,spraken uren, dronken kruiden thee, en de magie was tijdloos... We raken soms zo verstrikt in de druk van het dagelijks leven , alles snel en voor zijn tijd willen verwezelijken. Ze zeggen niet voor niets 'hardlopers zijn dood lopers'... rustig aan tranquilo...chill. Je hoeft je niet te haasten, alles is al precies voor je klaar gelegd hoe jij jouw pad mag gaan bewandelen. Dus geloof dat wanneer iets zo moet zijn het ook echt op het juiste moment gebeurd . 

Al vaak genoeg heb ik meegemaakt dat als ik vooruit wou rennen ik weer netjes op mijn plek werd gezet. Ik dacht namelijk dat ik tijd voorbij moest gaan, dat ik het misschien anders niet goed zou doen. Denkend dat je anders teveel stil staat of niet mee telt omdat je niet door pakt op een manier die van je verwacht wordt . Maar hey wie bepaald wat door pakken is en hoe jij jouw tijd besteed ? Voor de ander is dat alles eerst is nog tien keer uitschrijven voor de ander is het eerst nog een jaar oefenen en doen in alles wat je nog wilt leren of proberen. De ander wil er meteen voor gaan pats boem, moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Maar als je voelt dat het op een manier van forceren gaat vraag jezelf dan af waarom.

Nu als iets stagneert let ik op, mijn zus en ik besloten niet meer te pushen. Als iets niet lukt of niet flowt laten we het veel eerder los  dan dat we normaal deden. We pakken dan iets anders op en merken dan dat dit wél flowt. We denken niet meer maar ik moet.... ik moet...ik moet....Nee ik waardeer tijd en flow ermee ik dans ermee en geef een gemeende knipoog naar tijd uit dankbaarheid , omdat tijd ....echt tijdloos is als je het goed besteed. En ja natuurlijk gaat tijd door en kan het nu en dan streng zijn, maar besef dat tijd streng voor ons is als we het niet uitbesteden zoals het voor ons bestemd is. Tijd wordt vanzelfsprekend genomen, wordt gepusht , onder druk gezet , maar tijd wordt niet altijd altijd gewaardeerd. We doen het allemaal wel soms, maar hoe vaker je tijd voorbij ziet gaan op een manier waarvan je denkt.... dit kan anders besteed worden. Hoe meer je gaat beseffen dat je tijd bij je kan dragen net als het Goddelijke licht in jou wat niet zomaar uit zal gaan. Je groeit bloeit en ontwaakt dan op een rustige manier.


Tijd is tijdloos als wij als wij het kompas van ons hart volgen.

Want zelfs als ons aardse tijd stopt gaat ons hemelse tijd door , zodat wij blijven  ontwikkelen en vanuit de diepte van onze ziel tijd leren waarderen.

Hoe wil jij nu met tijd omgaan?.... Sta daar is bij stil vandaag.

Liefs Maan



Reacties

Populaire posts van deze blog

Zeven daags Ritueel

Dromen komen uit!

Een begin van een magisch nieuw jaar, veel dromen en in mijn eigen bubbel kruipen.